Skoleudvikling

Kære læser

Du har nu åbnet op for det materiale, vi som ledelse har brugt i forbindelse med afvikling af en årlig udviklingssamtale med skolechefen i Herning Kommune Christian Rotbøl, direktør for Børn og Unge Louise Raunkjær, formand for børne- og familieudvalget Anne Mette Bang Rasmussen samt konsulent Karen Engelund.

Jeg valgte i min fremlæggelse at tage udgangspunkt i ordet ”fællesskab”, da vi her på skolen har et unikt fællesskab. Vi har desuden fremhævet de områder, der har optaget os mest det seneste år samt områder, vi fortsat ønsker at udvikle os på.

Selve ”bogen” dannede grundlag for selve udviklingssamtalen, og der udover er referatet fra samtalen også vedhæftet. Hvis enten bog eller referat giver anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede. Se bogen her

God læselyst.

Lone Krog

Skoleleder Herningsholmskolen

Se Herningsholmskolens uddannelsesstatistik: https://uddannelsesstatistik.dk/pages/institutions/657007.aspx/

Referat Skoleudviklingssamtale 2023

Shape Created with Sketch.